الاخوة القاتلة
اهلا بكم شباب هذهي الرسال تقول انكم غير مسجلين رايكم شنو تتسجل لرؤية اخر اخبار المنتدى عن طريق زر التسجيل الموجود بين الازرار الرئيسية
وشكراا الادارة
الاخوة القاتلة
اهلا بكم شباب هذهي الرسال تقول انكم غير مسجلين رايكم شنو تتسجل لرؤية اخر اخبار المنتدى عن طريق زر التسجيل الموجود بين الازرار الرئيسية
وشكراا الادارة

الاخوة القاتلة

الاخوة القاتلة :: ملتقى التميز والابداع ::

الرئيسيةالبوابةالأحداثالمنشوراتأحدث الصورالتسجيلدخولمركذ الاخوة

Flag Counter
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
سحابة الكلمات الدلالية
المواضيع الأخيرة
» نشر تطبيق
اغاني مكتوبة Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:51 pm من طرف rnoy

» العاب فلاش اندرويد

» لعبة منتصفح رائعة

» لعبة الزونبي الخيالية
اغاني مكتوبة Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:50 pm من طرف rnoy

» لعبة قنصة جديدة
اغاني مكتوبة Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:50 pm من طرف rnoy

» ياحبي المفقود
اغاني مكتوبة Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:46 pm من طرف rnoy

»  جيت لأجلك ولا غيرك جابني..
اغاني مكتوبة Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:46 pm من طرف rnoy

» قاسية القلب
اغاني مكتوبة Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:45 pm من طرف rnoy

» فنجان الشاي
اغاني مكتوبة Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:44 pm من طرف rnoy

» مناهل فتحي .... يا قلبُ
اغاني مكتوبة Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:44 pm من طرف rnoy

» مناهل فتحي .... يا قلبُ
اغاني مكتوبة Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:43 pm من طرف rnoy

» ممكن ترحيب
اغاني مكتوبة Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:41 pm من طرف rnoy

أبريل 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
اليوميةاليومية
أفضل الأعضاء الموسومين
لا يوجد مستخدم
التبادل الاعلاني

انشاء منتدى مجاني

المواضيع الأكثر شعبية
النقيب خلفان
كيفية انشاء موقع
شفرات لعبة باي ستي
قصيدة ريا
تحويل ويندوز 8 الى نظام تشغيل محمول على الفلاش ديسك ليصبح يعمل من خلاله المصدر: مدو
بتحميلك هذا التطبيق سوف تحصل على ميزة أنيفة بجهازك الأندرويد كما لو على الأيفون + تسريع الجهاز
قصة رجولة استاذ
احاور نفسي/ذهرة الياقوة
فوئد العسل الرئعة
لعبة منتصفح رائعة
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث

شاطر

اغاني مكتوبة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

الوسام : اغاني مكتوبة P_299reg400
التميز : 27
المزاج : جيد

بطاقة الشخصية
نائب مدير: admin

اغاني مكتوبة Empty
مُساهمةموضوع: اغاني مكتوبة   اغاني مكتوبة Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 01, 2016 5:16 pm

كاظم الساهربغدادكثر الحديث عن التي أهواهاكثر الحديث من التي أهواها؟ما سرها؟ما عمرها؟ما إسمها؟ما شكلها؟... شقراء أم سمراء؟عيناك أحلى أنت أم عيناها؟جلّ الذي أخشاه أن تتأثريفتماسكي وتهيئي وتحضريفلغيرة النسوان فعل الخنجرهي أجمل من كل جميلة... أحلى منك وأحلى منيهي أرشق من كل رشيقة... هي أقرب من قلبي عنيهي أبلغ من شعر كريم... أو كاظم في أروع لحنقالوا: انك تسهر معها... طبعا طبعاقالوا: انك تسكن معها... طبعا طبعاعيناها بيتي وسريري وسادة رأسي أضلعهاتمحو كل هموم حياتي لو مس جبيني إصبعهاضميني يا أحلى إمرأة...لو صمتت قلبي يسمعهابغداد...وهل خلق الله مثلك في الدنيا أجمعها؟مفيش مرةشيرينمفيش مرة تقربلي تطمني..يللي حاببني ليه قلبك بيظلمني..كل ما أحبك منك بتحرمني..يبقى ده اسمه كلام..عشان خاطري تكلمني تفهمني..عرفني إيه يا حبيبي حصل مني..إزاي يطاوعك قلبك تغيب عني..وإحنا بينا غرام..اّه ياناري وحنيني بفتكرك وانت ناسيني..يا حبيبي على عيني أتعذب منه بعيني..مفيش مرة تقربلي تطمني..يللي حاببني ليه قلبك بيظلمني..كل ما أحبك منك بتحرمني..يبقى ده اسمه كلام..هان عليك تنساني وتبقى أناني وترضى بجرحك فيا..سهلة لو من غيرك كتر خيرك أنا ميهونش عليا..مفيش مرة تقربلي تطمني..يللي حاببني ليه قلبك بيظلمني..يبقى ده اسمه كلام..عشان خاطري تكلمني تفهمني..عرفني إيه يا حبيبي حصل مني..إزاي يطاوعك قلبك تغيب عني..وإحنا بينا غرام..اّه ياناري وحنيني أفتكرك وانت ناسيني..يا حبيبي على عيني أتعذب منه بعيني..اسم الاغنية: ايوة انا عارفاسم المغني: عمرو ديابأيوة انا عارف ان كلامي عليها كتيراصل حكايتي معاها حكاية حب كبيرايوة انا عارف ان كلامي عليها كتيراصلي حكايتي معاها حكاية حب كبيرده انا من يوم ما سابتني و قلبي مهوش مرتاحأسكت ليه ده انا بس بقول اسمها برتاحانا بتكلم عن اللي انا شفته معاها في يومبحكي الفرحة اللي بعيش فيها لحد اليوملو مش هحكي عنها أتكلم بس في ايهمين يستاهل بعد حبيبي أحكي عليهده انا من يوم ما سابتني و قلبي مهوش مرتاحأسكت ليه ده انا بس بقول اسمها برتاحكل ما اقول انا مش هاتكلم عنها خلاصو اعمل نفس قال بتكلم ويا الناسو اخد بالي عشان ما اغلطش في أي كلامبرضة كلامي يلف و يرجع ليها قوامده انا من يوم ما سابتني و قلبي مهوش مرتاحأسكت ليه ده انا بس بقول اسمها برتاحخلص الدمع - ادمخلص الدمع من عيوني ونسيتاصل الوجع والاه وليش بكيتحبيتك، دفعت الثمن وشفيتشو ذكرك فيي؟؟؟كنت الدني كلاكنت السنين كلاكان مطرحك بالبيتياريت مافليتعيشتني بخريفورئة على الرصيفبكير نتذكرباقي عمر اكترولك روح روح الله يسهلكخلص الدمع من عيوني ونسيتاصل الوجع والاه وليش بكيتحبيتك، دفعت الثمن وشفيتشو ذكرك فيي؟؟؟سرئت الفرح منيدمعي حكي عنيمن خبرك الئلوبتنسى الاسى وبدوبمتئولي مشتاق ليذوق الوجع مثليمكتوب ومئدرانساك انا اكثرولك روح روحالله يسهلكخلص الدمع من عيوني ونسيتاصل الوجع والاه وليش بكيتحبيتك، دفعت الثمن وشفيتشو ذكرك فيي؟؟؟شو هالحلا - نجوى كرمشو هالحلا بلاني زمانيحلا على هضامي كمانقللي شو فيك يا روحي شو فيكقلبي بغرامك طاير طيرانشو هالحلا بلاني زمانيحلا على هضامي كمانقللي شو فيك ياروحي شو فيكقلبي بغرامك طاير طيرانعنيك شغلي ماعندي غيرن شغل ولاعمليلا تستغرب لو مني طار عقليوين عقلي وين عقلي وينعنيك شغلي ما عندي غيرن شغلي ولا عمليلا تستغرب لو مني طار عقليوين عقلي وين عقلي وينقلي شو فيك يا روحي شو فيكقلبي بغرامك طاير طيرانشو هالحلا بلاني زمانيحلا على هضامي كمانقللي شو فيك يا روحي شو فيكقلبي بغرامك طاير طيرانشو فيك حتىكل ما مرقت قبالي بدوخ حتىمابيبقى شي ببالي غيرك انتمين انت مين انت مينشو فيك حتى كل ما مرقت قبالي بدوخ حتىما بيبقى شي ببالي غيرك انتمين انت مين انت مينقلي شو فيك يا روحي شو فيكقلبي بغرامك طاير طيرانشو هالحلا بلاني زمانيحلا على هضامي كمانقلي شو فيك يا روحي شو فيكقلبي بغرامك طاير طيراندارين حدشتي - عم تتحلىعم تتحلي امبارح قالي خلاني دوب تغزل فيي وبعينيي رسملي قلوبعم تتحلي امبارح قالي خلاني دوب تغزل فيي وبعينيي رسملي قلوبصار يطلع يحكي واسمع يترجاني وانا ادلع وانا ادلع هو يدوبانا خوفي لما يهواني يهواني ويرجع ينساني واتعلق فيهمن هيك ادلعت شوي مع انه الشوق بعينيي عم بيناديهبعيوني احساسي مكتوبانا بدي يتعلق فيي كرمال عيوني ليليي يسهر ما ينامساعتها بصدق حكايته وبحبه وبحلف وحياته طول الاياموبياخد من قلبي المطلوبصار يطلع يحكي واسمع يترجاني وانا ادلع وانا ادلععم تتحلي امبارح قالي خلاني دوب تغزل فيي وبعينيي ورسملي قلوباغنية الاماكن ل محمد عبدهالاماكن كلها مشتاقة لكوالعيون اللي انرسم فيها خيالكوالحنين سرب روحي وجالكماهو بس انا حبيبيكل شي حولي يذكرني بشيحتى صوتي وضحكتي لك فيها شيلو تغيب الدنيا عمرك ماتغيبشوف حالي آه من تطري عليالاماكن الاماكن الاماكن الاماكن الاماكن كلها مشتاقه لكالاماكن اللي مريت انت فيها عايشة بروحي وابيهابس لكن مالقيتكجيت قبل العطر يبرققبل حتى يذوب في صمت الكلام واحتريتككنت اظن الريح جابت عطرك يسلم عليكنت اظن الشوق جابك تجلس بجنبي شويكنت اظن وكنت اظن وخاب ظنيومابقى بالعمر شي واحتريتكالاماكن الاماكن الاماكن الاماكن الاماكن كلها مشتاقه لكالمشاعر في غيابك ذاب فيها كل صوتوالليالي من عذابك عذبت فيني السكوتوصرت خايف لا تجيني لحظة يذبل فيها قلبيوكل اوراقي تموت ااه اااااااااااهاه لو تدري حبيبي كيف ايامي بدونكتسرق العمر وتفوتاه اآه الامان وين الامانوانا قلبي من رحلت ماعرف طعم الامانليه كل ما جيت اسأل هالمكان اسمع الماضي يقولماهو بس انا حبيبيالاماكن الاماكن الاماكن الاماكن الاماكن كلها مشتاقه لكاسم الاغنية : حكايتي معاكاسم المطربة : اليسافي اول الحكايات حكايتي معاكبقالي زمان وخذني هواكوجوى بقلبي ليك ايام مبتتنسيشواخر الحكايات حكايتي معاكخلاص حبيت وانا اتحبيتوعايشة معاك كاني اول مرة اعيشاحلف بايه اول ما دق القلب دقالقلب ليكاحلف بايه اول ما قلت بحب كانت بين اديكفي اول الحكايات حكايتي معاكبقالي زمان وخذني هواكوجوى بقلبي ليك ايام مبتتنسيشواخر الحكايات حكايتي معاكخلاص حبيت وانا اتحبيتوعايشة معاك كاني اول مرة اعيشايامي قبلك تسوى ايهوحياتي بعدك اعيشهة ليه؟حكايتنا لو يا حبيبي حلمياريت تسبني عايشه فيهفي اول الحكايات حكايتي معاكبقالي زمان وخدني هواكوجوى بقلبي ليك ايام مبتتنسيشواخر الحكايات حكايتي معاكخلاص حبيت وانا اتحبيتوعايشة معاك كاني اول مرة اعيشعبدالله الرويشدكثر ماقلت انا احبككثر ماقلت انا احبككثر ماقلت انا اهواكبغنيلك انا احبكواقول اهواك انا اهواككثر ماقلت انا احبككثر ماقلت انا اهواكبغنيلك انا احبكواقول اهواك انا اهواكاذا بالهدنيا حب غالياكيد بيكون حبي لكواذا في شوق مو عادياكيد ياعمري شوقي لكولاتصدق اعيش بدنياحبيبي انت موفيهاكثر ماقلت انا احبككثر ماقلت انا اهواكبغنيلك انا احبكواقول اهواك انا اهواكمعاني الحب ماتوفيلوبوصف مدى الاعجابلاحروف الكلام تكفيولايكفيني فيك كتابولاتصدق اعيش بدنياحبيبي انت موفيهاكثر ماقلت انا احبككثر ماقلت انا اهواكبغنيلك انا احبكواقول اهواك انا اهواكمايا نصريالاسمرانيالاسمراني مر يا يماه وقالي هايمن كلمته ياماه ما ادري شو حصل جوايقالي يا قمرة يا حلوة يا روح الروحعلتي انت يا زينة وسبب بلوايااحرجنيالاسمراني مر يا يماه وقالي هايمن كلمته ياماه ما ادري شو حصل جوايقالي يا قمرة يا حلوة يا روح الروحعلتي انت يا زينة وسبب بلوايااحرجنيشوقي ما يفارقني ياماه ليل ونهارحس بية احرقني لكن ما شوفو نهارشوقي ما يفارقني ياماه ليل ونهارحس بية احرقني لكن ما شوفو نهاريا ترى يكون يا يماه يكون الحبملك قليبي وروحي بالا انظاراحرجنيالاسمراني مر يا يماه وقالي هايمن كلمته ياماه ما ادري شو حصل جوايقالي يا قمرة يا حلوة يا روح الروحعلتي انت يا زينة وسبب بلوايااحرجنيقلبي يندهلك حبيبي ويستناكقسمتي حظي ونصيبي اكون وياكقلبي يندهلك حبيبي ويستناكقسمتي حظي ونصيبي اكون وياكابتدى عمري يا عمري ابتده من اليومحتى اخر يوم من عمري انا بهواكاحرجنيالاسمراني مر يا يماه وقالي هايمن كلمته ياماه ما ادري شو حصل جوايقالي يا قمرة يا حلوة يا روح الروحعلتي انت يا زينة وسبب بلوايااحرجنيالاسمراني مر يا يماه وقالي هايمن كلمته ياماه ما ادري شو حصل جوايقالي يا قمرة يا حلوة يا روح الروحعلتي انت يا زينة وسبب بلوايااحرجنياتحدى العالموأنا بين إيديك كنت ف مكاني..ونسيت معاك عمري وزماني..و الوقت فات وياك ثواني..قربني ليك سيبني أعيش إحساسي بيك..بتحدى العالم كله وأنا وياك..وبقول للدنيا بحالها إن أنا بهواك..وإن إنت حبيبي وقلبي وروحي معاك..قربني ليك سيبني أعيش إحساس هواك..بتحدى العالم كله وأنا وياك..وبقول للدنيا بحالها إن أنا بهواك..وإن إنت حبيبي وقلبي وروحي معاك..قربني ليك سيبني أعيش إحساس هواك..أنا عشقي ليك عشق القمر للنجمة والليل و السهر..والشوق إليك فوق الخيال وإحتمال كل البشر..من يوم لقاك حلوة الحياة..بتحدى العالم كله وأنا وياك..وبقول للدنيا بحالها إن أنا بهواك..وإن إنت حبيبي وقلبي وروحي معاك..قربني ليك سيبني أعيش إحساس هواك..أتحدى بيك كل الوجود وياك أكون أو لا أكون..أنا مش هعيش من غير هواك أنا قلبي عاشق للجنون..من يوم لقاك حلوة الحياة..بتحدى العالم كله وأنا وياك..وبقول للدنيا بحالها إن أنا بهواك..وإن إنت حبيبي وقلبي وروحي معاك..قربني ليك سيبني أعيش إحساس هواكقال جاني بعد يومين-سميره سعيدالجاني بعد يومين يبكي لي بدمع العينيشكي من حب جديد يحكي و أنا ناري تقيدو سمعته و أنا فكري شريد و سكت و قلبي شهيدو انا اللي كنت فكرا انو هيشتكي من بعديفجاني بقصه تانيه ضيعت الحلم الورديو أنا اللي كنت فاكره إني وحدي اللي فقلبوااتاري وحده تانيه جت فثانيه و شغلت قلبوا اواممعر فتش إيه هقلوا هرب كلامي منيسبتوا و مشيت لوحدي و الخطوة غصب عنيو كأني فدنيا تانيه مذهولة و مش بوعيلكن بعد اللي جاني قلت تاني منو لل
https://murmasan.yoo7.com

اغاني مكتوبة
استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اغاني