الاخوة القاتلة
اهلا بكم شباب هذهي الرسال تقول انكم غير مسجلين رايكم شنو تتسجل لرؤية اخر اخبار المنتدى عن طريق زر التسجيل الموجود بين الازرار الرئيسية
وشكراا الادارة
الاخوة القاتلة
اهلا بكم شباب هذهي الرسال تقول انكم غير مسجلين رايكم شنو تتسجل لرؤية اخر اخبار المنتدى عن طريق زر التسجيل الموجود بين الازرار الرئيسية
وشكراا الادارة

الاخوة القاتلة

الاخوة القاتلة :: ملتقى التميز والابداع ::

الرئيسيةالبوابةالأحداثالمنشوراتأحدث الصورالتسجيلدخولمركذ الاخوة

Flag Counter
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
سحابة الكلمات الدلالية
المواضيع الأخيرة
» نشر تطبيق
قصة رجولة استاذ Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:51 pm من طرف rnoy

» العاب فلاش اندرويد

» لعبة منتصفح رائعة

» لعبة الزونبي الخيالية
قصة رجولة استاذ Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:50 pm من طرف rnoy

» لعبة قنصة جديدة
قصة رجولة استاذ Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:50 pm من طرف rnoy

» ياحبي المفقود
قصة رجولة استاذ Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:46 pm من طرف rnoy

»  جيت لأجلك ولا غيرك جابني..
قصة رجولة استاذ Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:46 pm من طرف rnoy

» قاسية القلب
قصة رجولة استاذ Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:45 pm من طرف rnoy

» فنجان الشاي
قصة رجولة استاذ Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:44 pm من طرف rnoy

» مناهل فتحي .... يا قلبُ
قصة رجولة استاذ Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:44 pm من طرف rnoy

» مناهل فتحي .... يا قلبُ
قصة رجولة استاذ Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:43 pm من طرف rnoy

» ممكن ترحيب
قصة رجولة استاذ Icon_minitimeالجمعة فبراير 02, 2018 5:41 pm من طرف rnoy

أبريل 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
اليوميةاليومية
أفضل الأعضاء الموسومين
لا يوجد مستخدم
التبادل الاعلاني

انشاء منتدى مجاني

المواضيع الأكثر شعبية
النقيب خلفان
كيفية انشاء موقع
شفرات لعبة باي ستي
قصيدة ريا
تحويل ويندوز 8 الى نظام تشغيل محمول على الفلاش ديسك ليصبح يعمل من خلاله المصدر: مدو
بتحميلك هذا التطبيق سوف تحصل على ميزة أنيفة بجهازك الأندرويد كما لو على الأيفون + تسريع الجهاز
قصة رجولة استاذ
احاور نفسي/ذهرة الياقوة
فوئد العسل الرئعة
لعبة منتصفح رائعة
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث

شاطر

قصة رجولة استاذ

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

الوسام : قصة رجولة استاذ P_299reg400
التميز : 27
المزاج : جيد

بطاقة الشخصية
نائب مدير: admin

قصة رجولة استاذ Empty
مُساهمةموضوع: قصة رجولة استاذ   قصة رجولة استاذ Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 02, 2016 9:24 am

قصة رجولة استاذ … الحلقــــة الاولى مع توديع اخـــــر نفس فى شقه فى السيده زينب وكلماتمعتاده)ربنا يجعلها اخر الاحزان ( )البقاء لله ( )منجلكيش فى حاجهوحشه يا حبيبتــــــــى (قفلت فريده الباب ودخلت اوضه فيها فيها سرير واحد قعدت ع طرف السرير وهى بتعيــــطوبتلمس بأديها مكان معــــــــــــين فى السرير وهى بتقولفريده:الله يرحمكــــــ يا ماما هتوحشينى اوىبتعيط فريده وهى بتبــــــــــــــــص ع الصور المتعلقه وهى بتحصن مامتها فيها وصور وهى صغيره وسط باباها ومامتها ووسط زحمه افكارها دى خبط البــــــــابفاقت فريده من غيبوبتها المؤقته وسط الذكريـــــــــــاتفريده:خير يا عم ابراهيمابراهيم:طب قوليلى اتفضل الاولفريده:طبعا اتفضل انا بس هنا لوحدى زى ما حضرتكــــ عارفابراهيم :يا بنتى انتى زى بنتى وعلشان تطمنى خلى البابمفتوحفريده:انا مقصدش بسابراهيم: ليكى حق تخافى يا بنتى الدنيا مبقاش فيهــــــــــــا امانفريده:خير يا عم ابراهيم فيه حاجه ؟ابراهيم:بصى يا بنتى ,انتى عارفه الظروف اللى الواحد فيها ومفيش حد بيرحم التانى وفريده:من غير ما تكمل يا عم ابراهيــــــم ,انا عارفه انى متأخرهفى ايجار ست شهور بس حضرتك عارف الظروف انا ماما تعبت وكان لازم اقعد من الشغل لانى مكنتش هقدر اوفق بين شغلــى والكليه وماما وان شاء الله هجبهوملكـــــ قريبابراهيم:قريب امتى يعنىفريده:يعنى ع الشهر الجديد ان شاء الله ,انا هنزل ادور ع شغل كمان وبأذن الله يوصلولكابراهيم:وانا هستنى بس ع شرطفريده:اتفضلابراهيم:ميجوش ناقصين حاجه اظن كده عدانى العيبفريده:حاضر يا عم ابراهيم حاضرابراهيم:بالاذن انا بقىفريده:اتفضلقفلت فريــــــــــده الباب ونفس عم ابراهيم لسا موجود فى المكان بكلامه اللى زود مشاكلها بمشكله جديده ولكن حزنها ع مامتها لغى ده ودخلت لاوضه ذكرياتها علشان تحضنها من جديد____________________________________________________بيرن تليفــــــون فريده , بتبص على اسم المتصل بتلاقيها امانى , بتخطف التليفون كأنه طوق النجاه من احزانها ومن دموعها اللى زى الشلال اللى مش عارفه توقفه او حتى تتأقلم معاه هى مش عارفه غير تغرق فيــــــــه وبسامانى:اخباركــ ايه يا حبيبتى عامله ايه دلوقت ؟فريده:مش كويسه خالص ,خالص يا امانى انا تعبانه مش عارفه ازاى هعيش من غيرهـــــا امى دى حياتى كان نفسى اروح معاها ليه سبتنى لوحدى بسامانى:ايه الكلام ده يا فريده انا معرفش عنك كده استعيذى بالله من الشيطان الرجيم ,حرام عليكـــــى ,بلاش كدهفريده:اعوذ بالله من الشيطان الرجيم ,انا بس تعبانه كان نفسى تكون موجوده معاياامانى:هى معاكى يا فريده , هى جواكى ,ده انتى نسخه منها جربى تبصى لنفسك فى المرايا مش هتلاقى غيرها ,وهى اكيد شيفاكى دلوقت ومش هترضى ان ده يبقى حالكـــــفريده: بس مش هلاقى حد يخدنى فى حضنه زيهـــــاامانى:هو انا صحيح مش زيها بس انا معاكى وعمرى ما هسيبكــــ وبعدين ربنا يخليلكــــ ابتسام اختكــ ,هى فين صحيحفريده:روحت مع جوزها وعيالهاامانى:طيب انا عاوزاكى تقومى تنامى بقى بس قبل ما تنامى اتوضى وصلى ركعتين كده علشان تروحى الجامعه بكرهفريده:جامعه ايه بس انا تعبانه ومش قادرهامانى:لا ى فريده مش هينفع كده انتى فاتك كتير انتى قاعده من زمان والامتحانات قدامها شهر ونـــص وبس مينفعش كدهفريده:بس انا لازم ادور على شغل ,صاحب البيت هيطردنىلو مدفعتش الايجار المتأخر وانتى عارفه انى مليش مكــــــان غير دهامانى:خلاص يبقى تروحى الجامعه وبعد الجامعه ندور سوا وانا هكلملكـــــ عمار يمكن يكون عنده شغلفريده:اشكرهولى اوى يا امانىامانى:انتى عبيطه يا بنتى ,خليكى فى اللى انتى فيه وعلىفكره طه كلم عمار وبيقول انه زعلان لانك مبترديش عليهفريده:انا هقوم اصلى يا امانىامانى:وانا هعدى عليكـــــــى الساعه 8 هكون فوق دماغكــفريده:ان شاء الله ,سلامرمت فريده التليفون فى احضان السرير وقامت وقفت قدامالمرايــــا )ده انتى نسخه منها جربى تبصى لنفسك فى المرايا مش هتلاقى غيرها (كانت فريده بتبص لنفسها فى المرايا وهى مندهشه ومش مصدقه فأول مره تحس الكلمه وتشوفها بجد هى حاسه انها شايفه صوره كانت مامتها ورتهالها ليها فى نفس عمر فريده تقريباً , طول عمرها كل الناس تقولها انها نسخه مصغره من مامتها ولكن اول مره تحس بكده فعلاً ,يمكن ربنا اراد يعمل كده علشان فريده تحس انها مش لوحدهـــــا ,فعلا حست وكأنها جسد بـــــــ روحينابتسمت لاول مره ولكن لنسختها اللى فى المرايا وراحت تتوضى___________________________________________________________دخل حســــن الفيلا يجرى على السلالم مش شايف قدامه حاجه ,تقريبا قلبه كان بيحركهدخل الاوضه ,جومانا نايمه على فوتيه وطارق واقف باصص لسالم بتركيز وهو نايم على السريــــرحسن:ايه حصل لبابا يا طارق انا سايبه كويسطارق:اهدى يا حسن وتعالى نتكلم بره علشان هو لسا واخد حقنه مهدئه ونام من شويـــــهخرج حسن وطارق وفاقت جومانا على صوت حسن وخرجت وراهمحسن:فهمونى ايه حصل وبابا ماله والدكتور قال ايه حد ينطقجومانا:انكل جاله حاله اكتئاب وفقد النطــــقحسن:ايه انتى بتقولى ايه انا سايبه كويس ايه حصله وانا مش موجودمسكــ حسن ايد جومانا وهو بيقولها الجملهجومانا:حسن ايدى !!!طارق:اهدى يا طارق الدكتور قال هم اتعرض لصدمه او حد قاله خبر وحشحسن:خبر ايه الساعه واحده بالليل ,احكيلى يا جومانا ايه حصل ارجوكى بالتفاصيل ؟جومانا:انا كنت نايمه وفاجأه سمعت صوت جامد ,خرجت لقيته واقع على السلم ومغمى عليه ,اتصلت بالدكتور وطارق وبعدين كلمتكــــحسن: والدكتور قال ايه ؟طارق:هو رجله اتكسرت من الوقعه وفيه اثر جروح سطحيـهــ بس جسديا هو كويسحسن:طيب حد ضايقه حصل حاجه ؟جومانا:خالص انا نايمه وكان كويس جداحسن:طيب انا ممكن اسفره اى مكانطارق:الدكتور قال هو مش محتاج ده ,لانه مرض نفسى مشعضوىحسن:هو دكتور مين ؟؟ انا لازم اكلمه واعرف حالته بالضبطــ______________________________________________________
https://murmasan.yoo7.com
نسمة صيف
اخ مشارك
اخ مشارك
نسمة صيف

الوسام : ]updown[]center[]img[http://b.top4top.net/p_299bm7rk0.jpg]/img[]/center[]/updown[
التميز : 9
المزاج : الحمد لله

قصة رجولة استاذ Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة رجولة استاذ   قصة رجولة استاذ Icon_minitimeالخميس مايو 18, 2017 12:00 am

قصة جميلة جدا
http://marafe-aleman.forumegypt.net/
Admin
Admin
Admin

الوسام : قصة رجولة استاذ P_299reg400
التميز : 27
المزاج : جيد

بطاقة الشخصية
نائب مدير: admin

قصة رجولة استاذ Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة رجولة استاذ   قصة رجولة استاذ Icon_minitimeالإثنين يوليو 03, 2017 10:41 am

شكرا على مرورك
https://murmasan.yoo7.com

قصة رجولة استاذ
استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1